2015.07.22.
16:21

Írta: MarshallX

Már megint azok az ernyők - DAY 4

Már megint azok a fránya ernyők: 

A kedves olvasó még bizonyára emlékszik az előző bejegyzésben említett ernyővadászatra, mely hellyel közzel sikeresen végződött, nos a mai napon csak hébe-hóba támadt fel a szél, de akkor mint amikor mindent felrakunk Vegasban a fekete 8-asra, mindent vitt, így volt ez az ernyőkkel is, és legnagyobb megrökönyödésemre voltak olyan üres kézzel gyalogló emberek akik az útra esett ernyőket szimplán csak kikerülték és eszük ágában sem volt esetleg felállítani őket, már-már szinte feszélyezve éreztem magam, hogy én voltam az egyetlen aki felállította őket, de percek, órák múlva azért láttam olyanokat is akik miatt valóban kár lett volna az ókori görögöknek a taügetoszt használni. 

Reggeli:

Az európai gyomor fellegvára, kár hogy reggeli anyatej nincsen, Matula bácsi is haragudna emiatt, de hát napközben azért ügyelünk egyébként is a kilogramm arányosan elfogyasztott alkohol mennyiségére, amit ha kiszámítok, akkor a többiek valószínűleg porzó vesével távoznak a nyaralás végén. BAB - már megint BAB - imádom a babot és ahogy a filmben is megmondták vala az angyalok is babot esznek, igaz gráciát nem láttam a fejem felett miután elfogyasztotta ma napi babomat, de ha esetleg emelem a kilogramm arányos alkoholbevitelt akkor lehetséges, hogy ez sem lett volna olyan szürreális mint ahogyan ez így első hangzásra tűnik. 

Harasoje machina nyemózsna - Rally Machina: 

Sokunkban ott él egy éles kép, amikor a Macskajaj-ban beleesik a mosógép a Dunába, hát ilyesmi harasoje machina lett kiállítva a lobbiba. Egyből fiatalodtam vagy 20 évet, pupilláim kitágultak, kezem remegett, mint a rossz drogos mikor várja a következő adagot, százon csúcsot futottam a hotelszobánk fele, ahol gyorsan átöltöztem, s ugyanezzel a lendülettel már lent is teremtem. Teleszkópok hada, kuplung, fék, gázpedál, manuális váltó, sport ülés --- húúú mondom ebből már csal valami jó sülhet ki, sült is, ugyanis a három lcd tévé megtette a 180 fokos hatást a gázpedál is tette szépen a dolgát, egyedül a fék volt olyan mint nagyvaterom wartburgjában, hiába nyomod akkor sem fékez, de mivel akkoriban ezt még nem tudtam,- na nem ám úgy nem tudtam, mint Pelikán elvtárs a Tanúban - hogy erősen kell nyomin a féket csak akkor veszi be a program, így az első menetben sikerült úgy tropára vernem a verdát, hogy szerintem még maga a gyártó sem ismert volna rá, hogy melyik modellt vittem el egy próbakörre. Hanem a második menetben sikerült csak a karosszériát megzúzni itt-ott és pár keresztbeállást követően 160-al begurultam a célba. Mondanom sem kell Hölgyek/Urak egy élmény volt, mindenkinek csak ajánlani tudom az ilyen harasoje machinák kipróbálását a teleszkópok tették a dolgukat, itt megjegyezni kívánom, hogy ha nem muszáj ne ugrassanak le szikláról, mert Csajkovszkij egyik remekműve fogja a férfiakat fogadni derék alatt néhány centivel, de még ezt a szinte már elhanyagolható hibát is figyelmen kívül hagyva élmény a köbön! Külön köszönet a hotelnek ezért a fantasztikus élményért! 

harasoje_machina.JPG

Biztos ami biztos még háromszor rallyztam az előbb említett machinával, az élmény leírhatatlan, amikor fának megy az ember vagy tóba esik bele, szinte érzi amint az adrenalin robbanásszerűen áramlik a vénák között. 

Vacsora:

Minden napi vaddisznónkat add meg nekünk ma... Éljenek a séfek - felkerült a vadkan a terítékre, nem nem volt citrom a szájában helyette gyöngyhagyma ágyon hevert igencsak szétszórtan, itt emlékeztettem magam újra, hogy mennyire is utálom a gyöngyhagymát és egyet megettem, mondanom sem kell, hogy vissza is akart rögtön kacsintani, de erőt vettem magamon és megbirkóztam eme férfias feladattal és gyomrom lett végül temetője az univerzum összes energiáját magába foglaló óriás szörnyetegnek. A vadkan ízletes volt, és kivételesen sikerült a hal ételekben is kellemesen csalódnom, ugyanis a lazac édes köménnyel egész jól el volt készítve, mondjuk ha eltekintünk attól a ténytől, hogy az édesköménnyel szintén ki lehet engem kergetni a világból, de hát panaszkodtál a blogodban kiskXXXXXg? Tessék megkapod az erőteljes fűszerezést amire vágytál!

Éjféli fürdőzés:

Nos itt most megint elő fog bújni belőlem a kisördög, ugyanis a fürdő 22.00-kor bezár, ami nem teszi lehetővé az éjféli fürdőzést, de javukra legyen írva, hogy 22-ig lehet fürödni mindenhol és hatalmas élménynek néztük elébe, midőn LED-es hangulatvilágítás lett izzítva picivel 21.20 után. Az éjszakai fürdőzést merőben más szintre emelte, kiélezte az épület erőteljes vonalait, kiemelve a viaduktok és átjárók széles hadát, s gyönyörködtette a szemet olyannyira, hogy már könnybe is lábadt, midőn tekintetünk egy-egy LED izzón landolt.(már csak a lézeres technologiákat várom a fényiparban hátha az egyből szemműtétet is végez rajtunk)  

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rationaleyes.blog.hu/api/trackback/id/tr267647536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása