2014.03.20.
12:18

Írta: MarshallX

A beke szigete

dsc_0182_1395313790.jpg_2448x3264

A beke szigete - egy thai masszazs szalon hangulatat idezi. A kep felkerulesenek oka egyszeru: Az a 35 negyzetcentimeteres bumszli doboz a falon, felelos az igazak almat alvo emberek ejszakai felebreszteseert. Az elektromos futes, kb orankent bekapcsol, ami olyan mintha egy Mig 29-es vadaszgep turaztatva. Egy biztos megtanultam egy eletre, elektromos futest ejszakara kapcsoldd ki!

Jet Lag - csakhogy trendik legyunk, s cukik :) 

Hat ora van, 4 es fel ora alvas utan leultem ujbol hodolni az elektronikus rengeteg adta lehetosegeknek, nem egyaltalan nem vagyok ennyire megszalott, egyszeruen csak arrol van szo, hogy a szervezetem meg nem allt at, es ebbol adodoan 4 ora 45 perckor kipihentem ebredtem. Meg lesz ennek meg a bojtje, ami most kipihentseg erzes az kesobb atcsap majd faradtsag altal okozott rosszulletbe, Jo jo, azert bevallom oszinten tartja bennem a lelket a tudat, az edes tudat, hogy hamarosan reggeli, s cukorszintem ujbol az egekbe emelhetem az orszag adta gasztronomiai orgazmusokkal. 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rationaleyes.blog.hu/api/trackback/id/tr235870955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása