2015.07.25.
15:39

Írta: MarshallX

DAY 7 - És a hetedik napon...

Teljesen rémisztő az alcím olyan mintha, most a Texasi chainsaw massacre újabb epizódját forgatnánk, de szó sincs erről, csak szerettem volna, ha kicsit borzong a közönség attól a ténytől, hogy elérkezett az utolsó nap. 

Reggeli: 

Ezért kérlek becsüld meg őt! A vén Europát... hangozna egy ismert nóta, hát igen becsüljük meg, hogy az európai gyomornak szánt reggeli ismételten megtette a kellő hatását és nem kellett leesett vércukor szinttel barangolnunk a wellnessben és a szanuában sem ájultunk el szénhidrát hiánya miatt, ellenben viszont megjegyezni kívánom, hogy volt mini fonott kalács, ami végre nem a fagyasztott pékáruk díszes sorát koronázta meg, hanem valóban frissen készült talán 4-5 órával a reggeli előtt - azért már egy pötit szárazabb volt, ezzel is szemléltetve, hogy héé haver nem most sültem ki, de az ilyen már már megalázó szépséghibákon hamar túltesszük magunkat és nem kezdünk el zsebkendőt sem elővenni, hogy telesírjuk aztat. 

És itt most ugrunk egyet az időben, nem nem Falco a német zsaru leszek aki valahol a 70-es és 80-as évek között ragadt és nem is leszek Sylvester Stallone akit kiolvasztottak, egyszerűen csak arról van szó, hogy egy zombie film kellős közepén találtam magam, már már gondolkodtam is azon, hogy keresem a leggyorsabb utat fedett területre, logikusnak a konyha tűnt volna késhez jutni, amivel a zombiek hadát verhetem vissza, de még ilyesmi sem történt, csak egyszerűen mindenki még vagy aludt, vagy épp a reggeli numera végét járta, az is lehet, hogy esetleg már legyőzte a éhség és az étteremben tömte magába a most már rendesen megpirított bacont, bármelyik verzió is szimpatikusabb a kedves olvasónak nyíltan leszögezem azt a tényt, hogy az egész fürdő és wellness kongott az ürességtől ma reggel 7.20 perckor. Ó én ennek nagyon örültem, alkalmam nyílt olyan fényképeket készíteni, amibe éppen az orrát fújó ember sem került bele, illetve nem kellett félteni a kamerát sem az esetleges vízcseppek okozta sérülésektől sem. A videók is igen jól sikerültek,  olyan poszt-apokaliptikus lett, szanaszét heverő ernyőkkel, na jó be is állítottam egy kettőt a látvány kedvéért, de hirtelen nem tudtam szerezni próbababákat, hogy azokkal beszéljek a videón mint Will Smith a legenda vagyokban, pedig mekkora lett volna, rögtön kettő ember követett volna ez a performance-om után egy pszichiáter és egy rendőr, na jó ha szerencsésebb vagyok lehet h a több karikás éppen, hogy nem terepre szánt, de annak vett szabadidő-terepjárók vettek volna üldözőbe, és teljesült volna régi álmom ülhettem volna egy ilyen szuper verdában, igaz csak hátul, de hát mindent hátulról érdemes kezdeni és onnét szép feljönni, nemde? 

Safety first avagy első a biztonság? 

Kérem szépen felfedeztem egy újdonságot, az is lehet, hogy eddig nem vettem észre vagy pedig valóban nem kötelező biztonságtechnikai szempontból a szállodai ajtózárak ily módú pimpelése/tuningolása, ugyanis ha belülről a biztonsági kallantyút/zárat hívjuk aminek akarjuk elfordítom és utána a kilincsel nyitom az ajtót első ellenállásig nem nyílik de ha tovább nyomom a második ellenállás során már kioldja a biztonsági zárat és szabad az út kifele, nagyszerű játék hülye gyerekeknek, de valójában egy zseniális funkció, gondoljunk csak arra, ha éppen tűz van és minden másodperc számít, na ugye? 

Klíma:

Nem lennék biztos benne, hogy idén már volt takarítva igen kellemetlen szaga van és reggelente igen nehézkesen sikerül levegőt vennem, gyakorlatilag telítődik a nyelő és légcsövem egyes része és hozzáteszem, hogy nem szívtam el sem spanglit sem fecskét az éjszaka folyamán. Vélemény: sűrűbben kellene ezt a monstrumot takarítani, és nem csak a kültérit a beltérit is kellene kezelni valahogyan, igen tudom beépített klímák átka, hogy a központi vezetékrendszer takarítása nem egy olcsó buli, de az sem jó ha a kedves vendég reggelente öklendezik. 

Tyson és fürdőköpeny:

Akkora fürdőköpenyt kaptam először, hogy maga Mike Tyson is megirigyelte volna, sikerült ezt az XXXXXXL méretet egy XXL-esre redukálni a tegnapi nap folyamán, amikor is összefutottam a takarító hölggyel. Amúgy teljesen a méretem volt leszámítva, hogy 40 cm-el hosszabb volt az újja és úgy néztem ki benne mint Obelix. 

Shawshank redemption:

Szokott a kedves olvasó karját a feje alá helyezve az igazak álmát aludni? Nos, akkor ne jöjjön ide! Ugyanis minden vendég a becsekkolást követően egy olyan karszalagot kap, ami a tartózkodása idejéig a karján is, pontosabban a csuklóján marad. Picit olyan mint amikor házi-őrizetben vagyunk, és vagy felrobban vagy sípolni kezd ha elhagyjuk a szálloda területét, de hál istennek már mentem 3 km-el távolabb is és sem azt nem hallottam hogy a chip 10 másodpercen belül megsemmisíti magát, sem pedig piros ledek nem keztek el egyre hevesebben villogni. Egy szónak is száz a vége, baromi kényelmetlen ebben aludni, és szinte már rögtön az első éjszaka zavart, nem beszélve arról, hogy ez a fenemód kifinomult technológia már háromszor cserben hagyott és a második chipemet fogyasztom el az itt tartózkodásom alatt, a személyzet elmondása szerint ilyen még nem fordult elő de én már megszoktam hogy ha 150 szelet dió sütemény van kirakva, abból én fogom megenni azt amiben dióhéj van és ezt a tényt egy igen erőteljes ráharapással demonstrálom is minden egyes esetben. 

Elektromos busz made in China: 

Ingyenes elektromos minibusz visz körbe Velencén, amiben a légkondi is működik, ugyanis a járgány szegről végről nyitott és amikor eléri a hajrepesztő 25 km/h végsebességet akkor az egész életünk lepereg lelki szemeink előtt és abban reménykedünk, hogy a pici kínai jól meghúzta a csavarokat. Világítás, kérem szépen van és irányjelző is került a gépbe, hogy látható-e nappal? A válasz egy határozott NEM - ezt maga sofőr meséli nekem. 15 fővel az emelkedőt nehezen veszi de így hogy csak négyen voltunk rajta jobban gyorsult felfele mint egy olasz sport autó, ez részben szerintem annak is köszönhető, hogy az akkumulátorok made in Germany nem pedig China. Biztonsági övek is vannak rajta a kérdés, hogy minek? Ugyanis nem tudtam bekötni magam, mert kínai méretre lett tervezve, szimplán nem ért át az egyébként semmit nem érő kétpontos biztonsági öv. Hátránya, hogy nem lehet hallani ahogyan suhan, szó szerint lopakodó üzemmódban haladtunk a parton, amikor is egy hölgy ezt igen zokon vette és hisztérikus rohamban tört ki, midőn elsuhant tőle vagy fél méterre ez a harasoje machina - no de kérem plázacicák hol máshol ne lennének, mint a frissen átadott Korzón, ahol több drogéria és táskabolt is található. A Korzó mellett elhaladva meséli sofőrünk a magyar valóságot, hogy az eredetileg tervezett költségvetés háromszorosából sikerült is kivitelezni az EU-s projektet, ami annak volt köszönhető, hogy az első kivitelező eltűnt és végül egy második fejezte be. Jó hírem is van, mivel EU-s beruházás volt 5 évig nem lehet belépőt szedni így teljesen ingyenesen Lido di Jesolot idéző hangulatával a Velencei tó ismét régi pompájában tündököl. Talpra magyar tehát és irány a Velencei tó!

Ismételten nyitott szemmel járok:

Vannak dolgok, mint már említettem korábban, amiken a szálloda előszeretettel spórol, viszont nagyon okosan döntöttek, amikor a műanyag nyílászárók beépítésekor nem a költséghatékonyság, hanem a JPÉ győzött, ugyanis van beépítve szellőztető, amit sok helyen főleg panel épületek esetében a kivitelező vagy pedig a megrendelő szándékosan nem épít be. 

ablak.JPG

 Vacsora:

 

Szólj hozzá!

Címkék: gasztronómia élménybeszámoló Utazás

A bejegyzés trackback címe:

https://rationaleyes.blog.hu/api/trackback/id/tr827654142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása